Chcete zaujmout a prodat?
Dám vám k tomu ta správná slova

Copywriting
Napíšu to za vás česky i anglicky
Web, blog, e-mailing nebo cokoli dalšího – nabiju vaše texty energií, díky které vyniknou, zaujmou a prodají. Poskládám je z úderných synonym, emocí a rytmických slov. Na přání přisypu humor a slovní hrátky nebo nechám rezonovat hlubší myšlenku.
Potřebujete prorazit v angličtině? Ušetřete čas i náklady a zabijte dvě mouchy jedním anglickým copywriterem. Vystavím pro vás copy that sells. Na první dobrou.

Textový audit
Postavím do latě vaše hotové texty
Chcete se ujistit, že ve vašem copy nic nechybí, nebo naopak přijít na to, proč na něj zákazníci neslyší? Pomůžu vám přeskládat slova tak, abyste zaujali a přitáhli si loajální zákazníky.
Textový audit je víc než pár minut čtení a kontroly pravopisu. Aby vaše texty fungovaly, potřebuju si vyextrahovat informace o oboru, konkurenci i zákaznické zkušenosti. A pak vám buď sepíšu doporučení, anebo rovnou postavím funkčnější verzi. Českou nebo anglickou.

Copywriterské překlady
Přeložím a rovnou marketingově vyladím
Nezabíjejte svůj obsah prostým překladem. Překladatel totiž není copywriter. Ale mít překladatele, který je zároveň textař? To vám ušetří čas, peníze i starosti.
Virtuálně prošmejdím vaši firmu, zákazníky i konkurenci, nasaju tonalitu, potřeby a cíle. A vysoustružím pro vás inteligentní a marketingově vybroušené překlady. Takové, které můžete rovnou nasadit. Bez dalšího kolečka u internisty a korektora.

Ghostwriting
Přechytnu váš LinkedIn v češtině i v angličtině
Chcete pravidelně přispívat na LinkedIn, ale brzdí vás nedostatek času? Stačí si najmout ghostwritera, který bude psát příspěvky za vás.
Převléknu váš profil do atraktivního kabátku a budu ho krmit autentickým, svižným obsahem, který pomáhá budovat vaši osobní značku a přináší zákazníky. Potřebujete rovnou anglicky? Žádný problém.

Věděli jste, že spousta lidí z vaší profesní bubliny si už příspěvky na LinkedIn nechává psát profíkem?
Psst, chcete to prozradit o jeden klik dřív? Rozhýbám vaše texty s pulsem 900 Kč za hodinu.
Jak to bude probíhat?
Jestli chcete svižné texty, které vám mluví z duše a zároveň trefují srdce i peněženku zákazníka, připravte se na úzkou spolupráci.
Abych se dostala do hlavy vám i vaší cílovce, budu (aspoň na začátku) potřebovat spoustu odpovědí.
1.
Pošlete přes web poptávku
Omrkli jste si mě na webu a rádi byste mi svěřili svoje texty. Na samém začátku od vás budu potřebovat vyplnit poptávkový formulář. Jakmile mi přistane v e-mailu, kouknu, jestli mi vyhovuje obor, termín a rozsah, a do druhého pracovního dne vám odpovím.
2.
Vidíme se na úvodním videohovoru
Okouknem se a zjistíme, jestli si padnem. Z poptávkového formuláře už o vás načtu základní informace, takže se budu rovnou ptát na konkrétní věci. Není čas ztrácet čas, no ne?
3.
Píšu cenovou nabídku
Spočítám vám to. Účtovat budu veškerý čas, který vaší zakázce věnuju. Pročítání materiálů, průzkum zákazníků, konkurence a trhu, ladění tónu komunikace, naše (video)hovory i čas strávený naší e-mailovou a jinou komunikací. (Budu vás mít v hlavě daleko víc, než přiznám, ale nápady ve sprše a noční AHA momenty máte grátis.)
4.
Souhlasíte s nabídkou, vystavuju fakturu na zálohu
Bude se mi líp (= kvalitněji) pracovat, když si naše vzájemné sympatie potvrdíme uhrazením zálohy. Mám totiž dvě děti a jednu hypotéku. Existenční stres zkrátka kreativitě neprospívá.
5.
Slaďujeme hlavy na on-line workshopu
Vyhrneme si rukávy a začneme shromažďovat suroviny. Povíme si mimo jiné, jaké výrazy preferujete a jaká slova nikdy nesmím vypustit z klávesnice. Podle rozsahu a typu zadání počítejte až s hodinou efektivní práce na konkrétních konturách vaší zakázky.
6.
Pouštím se do práce
Až mi dodáte případné zbývající podklady, začínám pracovat. Zkoumám, hledám, analyzuju, rekognoskuju. Tahle část zabere víc času než samotné psaní. Chcete mi ušetřit čas a sobě peníze? Pošlete mi co nejvíc materiálů. A naráz.
7.
Posílám zkušební odstavec
Už vím, co chcete a jak vás tam dostanu. Mám dostatečně nastudováno na to, abych dala dohromady ukázkový odstavec. Na něm si vyladíme slovník a styl vašich textů.
8.
Píšu naostro
Píšu, mažu, přepisuju, dávám odležet a pak zase píšu. A vylepšuju. Podle rozsahu zakázky počítejte minimálně dva týdny na blogový článek, na web aspoň měsíc. Proces zrání se nesmí uspěchat.
9.
Odesílám
Z dobře uzrálých slov vznikly dokonalé texty. Spolu případně doladíme a poplácáme se po rameni. Posílám fakturu a těším se, až se mi ozvete s novou zakázkou.