Blogové články
Dobrý copywriter je jako Ferrari. Žere hodně, jezdí rychle a nadělá spoustu parády
Psychologie čísel v copywritingu: Jak ulovit pozornost skenujícího čtenáře
Psát dlouhé, nebo krátké texty? Co v copywritingu nejlíp funguje a proč
Základy UX copywritingu aneb Jak leštit slova, aby si uživatel na webu nezadřel třísku
Jak psát titulky, které táhnou pozornost i konverze: Anatomie, tipy a příklady
Storytelling: Jak a proč fungují příběhy v copywritingu
Každé zbytečné slovo je zbytečné aneb Jak psát dobré texty na web
Do copywritingu jsem naskočila ve 40. S dětmi a domácností v polovině mozku
Líbilo nebo pomohlo?
Tak to ještě zalistujte v karuselech. Anebo mrkněte na LinkedIn. Pravidelně tam rozhazuju užitečnosti z copy světa i střípky ze soukromí.
A kdybyste chtěli, aby moje slova pracovala za vás, stačí zaťukat na Kontakt. 😊