Počítadlo pracovního pachtění

Nesrším kreativními jiskrami 8 hodin denně, dokonce ani 6. Jet na vlně koncentrovaného tvůrčího flow se dá jen pár hodin v několika blocích. Ale o to větší je to jízda.

Na začátku se vždycky oťukáme přes videohovor. Nezávazných a bezplatných 20 minut, kdy prolustrujeme svoje mise, vize i diáře.

A protože určitě nemáte rádi složitosti, do hlubin originálního obsahu se odrazíme z jediného můstku – z hodinové sazby. A ta je:
.

  • pro texty v češtině 1100 Kč
  • pro texty v angličtině 1200 Kč
 Dobrá zpráva: Nejsem plátce DPH, takže cena už je konečná.

Stejné hodinové sazby počítám i pro copywriterské překlady. Proč nesjíždím normostrany? Protože přetvořit například claim může zabrat hodinu, i když má třeba jen 5 slov.

    Kolik hodin zabere vaše zakázka?

      Záleží na tématu a zadání. Ale čím víc podkladů mi naložíte, tím budu rychlejší (a tedy i levnější laughing).

        $

        Například blogový článek píšu průměrně 3,5 hodiny, newsletter zhruba 2,5 hodiny a příspěvek na LinkedIn bez grafiky kolem 45 minut.

        $

        Při textování webu vám připravím 3 varianty cenové nabídky. Menší weby (do 5 normostran) startují na 15 000.

        $

        U tvorby sloganu vám připravím 3 návrhy za 20 000 nebo 5 návrhů za 25 000. Je to vaše firma koncentrovaná do pár slov, takže vás musím důkladně nasosat.

        Některé zakázky se protáhnou, jiné nabobtnají. Abych si zachovala kromě kreativního taky peněžní flow, nové zákazníky vždycky poprosím o uhrazení 50% zálohy, ještě než se pustím do práce.

        Fakturu na doplatek posílám po dokončení, jakmile se proderu záplavou děkovných kytic.

        Napište mi, co potřebujete